Fekk akurat en mail fra Kjell NUK
SITAT
Hei Sigbjørn
Bladet er helt ute av vår kontroll etter at vi gikk sammen med NTh - jeg oppdaterer fortløpende medlemslistene til NUK og sender dem til sekretæren i NTL som igjen formidler hvem som skal ha tilsendt bladet etter å ha "vasket" listene - dvs hvis noen står som medlem i flere klubber , så vil de ikke få tilsendt mer enn et blad.
Men hvis du ikke har fått tilsendt bladet så skal jeg sende rykende ferske lister til NTL - og i tillegg så skal jeg videresende alle purringer fra Dere - men at det er mange på UP som ikke har fått bladet er litt forunderlig for meg - jeg har ikke mottatt mange henvendelser - det siste nr som kom ut i desember 2009 fikk ikke jeg heller - jeg purret og fikk beskjed om jag var falt ut av utsendelseslistene til NTh - men som sagt- det er derees ansvar å vaske disse listene og sørge for at alle som har rett på bladet skal få det. Jeg legger ved mailen med kopi til Gro Lervik og den nye sekretæren i NTL, Andreas Johnsen. slik at han ser at du har betalt og har rett på bladet.
Men første nr for 2009 er ikke kommet ut enda - håper det går greit fra nå av for din del....Legger også ved medlemslistene slik de ser ut nå pr dags dato. Men ikke videresend disse til alle og enhver er du snill.
Vi snakkes
Kjell
SITAT SLUTT
ser det at det står første blad 2009 men her mener han heilt sikkert 2010
![godsmil [hapy.gif]](./images/smilies/hapy.gif)
som dere ser har han sendt meg medlems lister så om det er noen som lurer på om dere er oppført så send meg en PM så kan eg sjekke det.