| Forfatter |
Melding |
|
Mette
|
Innleggets emne: Re: Trondheim-Oslo, Oslo-Arendal Skrevet: Tor 29 Jul 2010, 17:09 |
|
 |
| Site Owner |
 |
Registrert: Fre 06 Jan 2006, 20:50 Innlegg: 9368 Bosted: Nannestad
|
_________________ Det er ikke fine fjær som gjør fugler fine!Mette&Pipsen
|
|
 |
|
 |
|
Bettie Boink
|
Innleggets emne: Re: Trondheim-Oslo, Oslo-Arendal Skrevet: Tor 29 Jul 2010, 17:18 |
|
 |
| Site Owner |
 |
Registrert: Lør 09 Sep 2006, 15:29 Innlegg: 25237 Bosted: Vennesla
|
|
Det er tross alt tanken som teller.
_________________ Life isn't like a box of chocolates. It's more like a jar of jalapeno's. What you do today, might burn your butt tomorrow. Min hjemmeside - http://www.undulatrommet.com
|
|
 |
|
 |
|
Sigbjørn
|
Innleggets emne: Re: Trondheim-Oslo, Oslo-Arendal Skrevet: Tor 29 Jul 2010, 17:33 |
|
 |
| Elite Undulatprater |
 |
Registrert: Fre 06 Nov 2009, 14:05 Innlegg: 4064 Bosted: Ulsteinvik
|
|
 |
|
 |
|
Kristin G.
|
Innleggets emne: Re: Trondheim-Oslo, Oslo-Arendal Skrevet: Tor 29 Jul 2010, 17:37 |
|
 |
| Høytstående Undulatprater |
 |
Registrert: Ons 11 Mar 2009, 22:12 Innlegg: 8468 Bosted: Gan, Fet
|
Du får vel se når du kommer, teker jeg. ![kos1 [smi40.gif]](./images/smilies/smi40.gif)
_________________ Tante Kristin 
|
|
 |
|
 |
|
Zippo
|
Innleggets emne: Re: Trondheim-Oslo, Oslo-Arendal Skrevet: Tor 29 Jul 2010, 17:45 |
|
 |
| Site Owner |
 |
Registrert: Fre 16 Sep 2005, 10:57 Innlegg: 19836 Bosted: Arendal
|
Kommer Primula i reisekasse eller bur, Siggen? I tilfellet reisekasse håper jeg Kristin eller Mette har et bur hun kan feriere i? Er hun fingertam forresten, tante Kristin må nok fram med temmefingeren sin uansett tenker jeg... ![godsmil [hapy.gif]](./images/smilies/hapy.gif)
_________________ Kvitrende hilsen fra Anette, Burre, Blomma, Brakar, Timian & Primula On the left side, there is nothing right ... On the right side, there is nothing left ...
|
|
 |
|
 |
|
Kristin G.
|
Innleggets emne: Re: Trondheim-Oslo, Oslo-Arendal Skrevet: Tor 29 Jul 2010, 17:54 |
|
 |
 |
|
Jeg har et reservebur, det samme som Pondus fikk låne da han overnattet her. Det er helt greit for en uke. Jeg skal gjøre mitt beste for ikke å skremme vettet av henne. 
|
|
 |
|
 |
|
Sigbjørn
|
Innleggets emne: Re: Trondheim-Oslo, Oslo-Arendal Skrevet: Tor 29 Jul 2010, 19:05 |
|
 |
| Elite Undulatprater |
 |
Registrert: Fre 06 Nov 2009, 14:05 Innlegg: 4064 Bosted: Ulsteinvik
|
Zippo skrev: Kommer Primula i reisekasse eller bur, Siggen? I tilfellet reisekasse håper jeg Kristin eller Mette har et bur hun kan feriere i? Er hun fingertam forresten, tante Kristin må nok fram med temmefingeren sin uansett tenker jeg... ![godsmil [hapy.gif]](./images/smilies/hapy.gif) Skal ikkje lyge på meg at ho er så finger tamm, men ho er veldig rolig i forhold til dei to ho er ilag med når Kristin har eit bur så sender eg henne i eil litt romsleg reisekasse veit ikkje om du husker den eg hadde når eg henta trio og hexagon har akkurat lånt ut eit bur så det er litt vanskelig. kassa er en som eg har fått på ZOO1, så den kan no vandre mellom UP medlemmane når vi bytter på fugler ![jajaja [t2708.gif]](./images/smilies/t2708.gif)
_________________ mvh Sigbjørn http://www.fisk-og-fugl.net 
|
|
 |
|
 |
|
Zippo
|
Innleggets emne: Re: Trondheim-Oslo, Oslo-Arendal Skrevet: Tor 29 Jul 2010, 19:13 |
|
 |
| Site Owner |
 |
|
Supert, den kassa er romslig og god til den store reisen ![[happydance.gif] [happydance.gif]](./images/smilies/happydance.gif)
_________________ Kvitrende hilsen fra Anette, Burre, Blomma, Brakar, Timian & Primula On the left side, there is nothing right ... On the right side, there is nothing left ...
|
|
 |
|
 |
|
Kristin G.
|
Innleggets emne: Re: Trondheim-Oslo, Oslo-Arendal Skrevet: Tor 29 Jul 2010, 20:34 |
|
 |
 |
|
Da får jeg prøve å våkne før søndag, så jeg får rengjort og klargjort buret før frøken Primula kommer på besøk. Akkurat nå har jeg mest lyst å  , men det får vente noen timer ennå... ![uskyldig [s0805.gif]](./images/smilies/s0805.gif)
|
|
 |
|
 |
|
Eva Beate
|
Innleggets emne: Re: Trondheim-Oslo, Oslo-Arendal Skrevet: Tor 29 Jul 2010, 20:41 |
|
 |
| Aktiv prater |
 |
Registrert: Søn 11 Jul 2010, 13:45 Innlegg: 165 Bosted: Gan, Fet
|
Da er det bare å satse på og ønske Primula en riktig god tur (når den tid kommer) fra Ulsteinvik, via Gansdalen, til Arendal! Pondus hadde det ganske så fint hos Kristin ilag med Pipster, Nellie og Pelle, det døgnet han var der, så jeg betviler ikke et sekund at Primula vil ha det noe dårligere! ![weeee [smi77.gif]](./images/smilies/smi77.gif)
_________________ Eva Beate - Pondus og Snipp 
|
|
 |
|
 |
|
Zippo
|
Innleggets emne: Re: Trondheim-Oslo, Oslo-Arendal Skrevet: Lør 31 Jul 2010, 23:33 |
|
 |
| Site Owner |
 |
|
|
Har vi full kontroll?
Tante Undis må bare kose, ikke rappe små Primulaer som skal blomstre videre i Arendal!
|
|
 |
|
 |
|
Kristin G.
|
Innleggets emne: Re: Trondheim-Oslo, Oslo-Arendal Skrevet: Lør 31 Jul 2010, 23:42 |
|
 |
 |
|
Jeg skal få kose Primula en hel uke! ![happy [t4526.gif]](./images/smilies/t4526.gif)
|
|
 |
|
 |
|
Mette
|
Innleggets emne: Re: Trondheim-Oslo, Oslo-Arendal Skrevet: Lør 31 Jul 2010, 23:44 |
|
 |
| Site Owner |
 |
Registrert: Fre 06 Jan 2006, 20:50 Innlegg: 9368 Bosted: Nannestad
|
|
Ja jeg har kontroll iallefall. Venter på telefon fra sjåfør, må huske å gå med telefon på meg. Plukker Primula opp, tar med meg Pipsen som også skal dit for en uke og kjører så til Gan, drikker kaffe, koser Pusemusa, legger igjen noe ting til Zippojenta mi og dra hjem og så drar jeg på sommerskolecamp! Alt under kontroll.
_________________ Det er ikke fine fjær som gjør fugler fine!Mette&Pipsen
|
|
 |
|
 |
|
Kristin G.
|
Innleggets emne: Re: Trondheim-Oslo, Oslo-Arendal Skrevet: Lør 31 Jul 2010, 23:46 |
|
 |
 |
|
Også skal du få med deg noe småtteri hjem fra meg også... ![kos1 [smi40.gif]](./images/smilies/smi40.gif)
|
|
 |
|
 |
|
Zippo
|
Innleggets emne: Re: Trondheim-Oslo, Oslo-Arendal Skrevet: Lør 31 Jul 2010, 23:53 |
|
 |
| Site Owner |
 |
|
Jentene mine Nå håper jeg ikke Undis og Siggen har kikka for dypt i rugekassa og glemmer liten Primula...
|
|
 |
|
 |
|